Vrajeli, orice joc de shooter se castiga daca pui x-u (nu pe pax ci tinta, pe capul cuiva care nu e in echipa cu tine, si desiguri apesi pe "soarec" s-au dai enter.... fiecare cum poate. Si din moment ce v-am zis secretul. astept recompensa, o lada de bere pentru toti care i-l omorati pe paX. Va sugerez sa ma anuntati dinainte sa exersez.
Re: Cum se castiga un joc de GO.
Posted: Fri Jan 16, 2015 09:31
by paX
Poate ca ar tb sa ai grija cu oferta de lazi de bere. Foarte multa luma ma omoara pe mine, trebuie sa deschizi o berarie.
Re: Cum se castiga un joc de GO.
Posted: Fri Jan 16, 2015 11:22
by SAAB
Eu l-am si feliat de cateva ori pe paX, primesc doua lazi in plus ptr efortul "transarii" ?
KQLY a fost banat pe motiv de wall pe la inceputl iernii chiar inainte de DH (DreamHack) si astfel a facut ca echipa lui sa cada la "prosti". Dar nu e singurul, mai sunt cativa pro care si-au furat-o ...
In general sunt si pe GO destui codati care fac viata grea celorlalti insa consider ca intr-o anumita masura ajuta la imbunatatirea abilitatilor.
Adica e exact ca atunci cand esti impotriva unui "smurf" - (ptr cei care nu stiu, in modul competitive meciul este facut intre adversari relativ apropiati ca rank general - adica fie intre silveri sau nove sau mai sus si nu este permisa intrarea unui global elite intre silver 2-3 iar cei care isi fac alt cont si incep ca fiind silver sau nu isi declara rank-ul dar joaca in acea liga se numesc smurf) si daca te ambitionezi sa progresezi astfel incat un smurf sa nu mai fie o amenintare si sa strice complet jocul sigur vei deveni f bun in scurt timp . Teoretic o astfel de abordare nu face decat sa sporeasca nivelul de competitivitate si sa imbunatateasca calitatea jocului.
Un fel de paX intre noi pe 1,6, bucurie la cutie cand era chilarit si murea ca un caine... ei bine, la fel e si aici...
Nasol e cand cel care "triseaza" abuzeaza si jocul devine obositor si enervant.
Jocul de GO se castiga cu o strategie buna si cu COMUNICARE. Cred ca am pe putin 100 de ore de vizionat meciuri intre profi si cred ca marea diferenta a facut-o modul de cumparare si comunicarea.
Re: Cum se castiga un joc de GO.
Posted: Fri Jan 16, 2015 12:10
by paX
In general sunt si pe GO destui codati care fac viata grea celorlalti insa consider ca intr-o anumita masura ajuta la imbunatatirea abilitatilor.
Uneori, pe snow, cand ramaneam 1v1 jucam cu codati, doar pt distractia obtinuta din provocare. Este interesant pt cei carora le place, dar pt majoritatea este enrvant, pt ca intra sa se relaxeze si nu sa fie provocati. Tinand cont de asta, si un jucaor bun ajunge uneori sa fie enervant, caci el joaca la nivel competitiv, pe cand majoritatea joaca de distractie.
Am primit mai de mult reprosul de la un jucator ca n-as avea ce cauta pe serverul clasic, fiind server de distractie. (probabil se referea la toti jucatorii competitivi dintre noi) Persoana respectiva era destul de ferma in parerea ei ca trebuie sa plec...
Din pacate nu realiza ca si eu joc pt distractie, doar ca o fac de mult timp....
Re: Cum se castiga un joc de GO.
Posted: Fri Jan 16, 2015 12:31
by SAAB
Asta spune multe despre firea si intelectul individului respectiv.
Nu intru acum in analiza detaliata dar cred ca e de ajuns sa spun ca o provocare in timpul jocului da cele mai bune rezultate de relaxare. Cam ca atunci cand eram mici si ne jucam cu nush ce soldatei si din senin aparea inamicul cu care trebuia sa ne confruntam si inevitabil dupa ceva cazne si situatii mai dificile il si biruiam. Dus mai departe putem face asimilarea cu jocul cu cornete si teava de la instalatiile electrice, unde fiecare cornet era o provocare si strategia de joc era diferita mereu, alergai mult canci suflu ca sa si tragi sau stateai prea mult pitit nu mai erai la fel de alert si o mierleai desi pandeai si te mirai de ce.....
Locul tau e pe sv de clasic si ai principalul merit ca ridici nivelul tuturor prin impunerea unui nivel superior de dificultate. Binenteles ca si recompensa in cazul "biruintei de-o runda" este pe masura si motivatia creste de la un succes la altul si la fel si skill-ul rezultat.
Din acest punct de vedere Go sta mult mai bine decat 1,6, deoarece apar schimbari permanente in domeniul armelor, hartilor, tacticilor si a tipologiilor de jucatori.
Cel mai bun exemplu este schimbarea hartii de_train foarte cunoscuta si jucata in multe campionate unele echipe fiind chiar extrem de eficiente (NiP, Dignitas) care a dus la eliminarea ei din circuitul hartilor jucate la nivel pro si, dupa remodelare, a ajuns una dintre cele mai jucate harti din zona publica.
Armele sunt in continuu modificate in ceea ce priveste spray pattern, putere (damage) recul, numar de cartuse disponibile, mod de desfasurare (timpul si animatia de scoatere a pistolului/cutitului) sau cadenta de tragere si impun o dificultate mai mare sau mai mica in functie de tipul si specificul jucatorilor.
In principiu se incearca obtinerea unui echilibru....
Re: Cum se castiga un joc de GO.
Posted: Fri Jan 16, 2015 20:50
by paX
GO e in continua schimbare deoarece a inceput gresit. A inceput cu arme care trageau aleatoriu, fara nici un tipar care putea fi invatat in timp. Esenta unui joc competitiv e tocmai panta de invatare care separa incepatorii de experti. Un tipar aleatoriu n-aveai cum sa-l inveti, si se ajungea la situatii in care un incepator iti dadea numai HS intr-o zi cu noroc. Cum CS a fost ani de zile exemplul perfect de joc competitiv, a fost un mare scandal cand GO a aparut cu tiparele lui aleatorii.
Un alt defect al jocului a fost dezechilibrul in arme. Glockul extrem de eficient, P90 la fel. Din nou au fost nemultumiri din partea fanilor si lucrurile au trebuit sa se schimbe.
Dar totul e normal. Orice joc care vrea sa multumeasca fanii trece printr-o perioada de schimbari la inceput, pana ajunge sa satisfaca majoritatea. La un moment dat se va ajunge la stagnare. Asa a fost si CS-ul bazat pe Half-Life 1. In versiunile de inceput puteai trage cu AWP din fuga, fara sa ratezi. Puteai face bunny hop in continuu, nu erau toate armele care sunt acum in 1.6, etc.
Apreciez la GO faptul ca incearca sa dea sanse jucatorului sa castige folosind diferite arme, nu numai ak, colt si awp, pentru ca in 1.6 trebuie sa recunoastem ca doar acestea domina, restul fiind mai mult de umplutura.
Astea fiind zise, pe langa Hovik "KQLY" Tovmassian au mai fost prinsi inca 2 jucatori trisand: Simon "smn" Beck si Gordon "Sf" Giry. Miza jocului din clipul de mai sus, 250,000$.